Facebook Sayfana Top Fans Ekleme [Resimli Anlatım] Ayrıntılı



-facebook'unuz Açık Olsun.
-http://www.booshaka.com Sitesine girin.
-Start Now Free Tıklayalım Aşağıdaki (Fotoğraf)




-Yapmak istediğimiz Sayfamıza Tıklayalım.
-Karşımıza daha küçük bir pencere çıkıyor Connect Diyelim.
-Sonra yeni bir sekmede booshaka facebook’ta güncellemek için izin isteği yolluyor izin ver dememiz lazım
-İzin verdikten sonra. Tekrar Booshaka girelim. Install Diyelim.
-Karşımıza Çıkan Sayfa Next Diyelim. (Fotoğraf )


-Tekrar Karşımıza kutucuklar çıkıcak Next Next Diyip geçelim. Sonra bu sayfa gelince duralım (Fotoğraf)
Fotoğraftakileri uygulayalım. Dili İngilizce yapın sonra düzeltmeye kalkarsanız bütün herkesin puanları silinir ve en bilindik dil ingilizce.
-Save Changes Diyelim.

-Top Fans Olmuştur Tebrik Ederim 
Sevap Puanı (48 saat içinde geliyor puanlar hemen değil)

15 yorum :

Arkadaşlar bunun yerine otolike.org kullanırsanız daha iyi olur. Türk sitesi olması avantaj.

not kısmını açıklayabilirmisiniz? Son durum fotoğraf paylaşımı nedir

Top fans eklemeden önce Sayfanızda fotoğraflı paylaşım olması lazım

facebook'ta kurduğum okul sayfasına harita eklemek istiyorum bunu başaramadım.Easyhtml uygulamasını buldum editöre html kodlarını yazınca tamam harita çıkıyor sorun haritayı nasıl zaman tünelinde sayfamda gösterebilirim/oraya taşıyabilirim

Buraya bakın http://facebookokulu.blogspot.com/2013/03/facebook-sayfasna-harita-eklemek.html

Ya YAPAMADIM YA bana İzin yeri gelemdi -_-

Maalesef olmadı yapamadım. Biraz açıklama yapılabilir mi? yuksel-duman.blogspot.com

teşekkürler yine de http://www.yuksel-duman.blogspot.com

Yorum Gönder

KÜFÜR KESİNLİKLE YASAKTIR
-----------------------------------------------------------------
Not: Google hesabınız mevcut değilse Adı/URL veya Anonim konumunda yorum yapabilirsiniz.