Eyvah! Facebook Şifremi Unuttum Ne Yapmalıyım ?












İnsanlık hali şifrenizi unutabilirsiniz ilk önce sakin olun Buraya Tıklayın facebookta kayıtlı olduğunuz E-posta, telefon veya Facebook kullanıcı adı veya Adın veya bir arkadaşının adı yazınız 


Tıkladıktan sonra Şifreni nasıl yenilemek istersin? diye bir yazı çıkıyor

3 tane nur topu gibi seçenek var direk e-mail hesabımı kullana tıklayın face kayıtlı mail 
adresi açın şifre yenileme e-postası gelir tıklarsanız sorun çözülür  facebook hayatınıza kaldığınız yerden devam edersiniz

61 yorum :

abi facebook şifremi unuttum facedeki hattımıda kaybettim e mailimde ne yapmalıyım lütfen cevap ver

burdaki yazılanları uygulamanı öneririm http://facebookokulu.blogspot.com/2013/08/facebook-kimlik-dogrulama-nasl-yaplr.html

face şifremii unuttum emesenimide bilmiyorum ne yapmalıyım?

Şifrenizi unuttuysanız Konudaki Buraya Tıklayın kısmına tıklayın . Hesabınızın e- maili hatırlamıyorsanız Kullanıcı Adınızı veya adınızı soyadınızı yazınız

Admin yaklasik 10 gun once hesabimin sifresini unuttum hesap telefon numaramin ustune paylastigin bilgileri uyguladim ama sifreni nasil yenilemek istersinle ilgili her hangi bir secenek cikmiyor bana yardimci olurmusun

@Adsız Bu linke tıkla https://www.facebook.com/login/identify?ctx=recover

Mutlaka Bu şeçenekler çıkacaktır ''E-posta, Telefon, Kullanıcı Adı veya Ad ve'' Soyadı

ben de şifremi unuttum mail adresi mi de unuttum tlf yazıyorum ama eski kullanmadığım face hesabım için mesaj geliyo yardımcı olursanız tşkkürler

@Adsız Bu linke gir https://www.facebook.com/login/identify?ctx=recover ADINI YAZ , sonra senden herhangi bir arkadaşın tam adını isticek yaz sonraki adımları yap

Face sifremi degistirdim tekrar actim acilmadi hotmaile msj gelip degistirme yönyemini denedim olmadi.şimdi msn adresimi de acamiyorum.admin ne yapabilirim.çalinmiş olabilir mi.

Olabilir fakat şifrenizi değiştirdikten sonra unutmuş olabilir misiniz ? Caps Lock tuşlarını kontrol ettiniz mi ?

ben şifremi değiştirdim çıkış yapıp tekrar girdiiğimde olmadı . telefon numaramı yazdım eski e-postam için mesaj geldi.kullanıcı adımı yazdım bu seferde benim hesabım gözükmüyor. e_mealiminde 2 sene önce şifresini unnuttum. caps lock tuşalarını da kontrol ettim ama olmuyor lütfen yardım edin ne yapmalıyım

face şifremi değiştirdim snra unuttum.eski şifremi biliom.ne yapmalıyım.lütfen yardım edin

KARDEŞİM ŞİFREYİ DEĞİŞTİRDİ ŞİMDİ UNUTMUŞ SKYP ŞİFREYİDE BİLMİYORUM

Facemi ve hotmailimin şifrelerini unuttum ne yapmalıyı hotmail sfrlamada da gizli yanit vs gozukmuyo yardimci olun help me !!!! Ş

Ya ben guvenlik sorumun cevabini hatirlamiyorum nabayim

Ya ben guvenlik sorumun cevabini hatirlamiyorum nabayim

slm ben facemi hotmail ikisinin şifresini de unuttum aklıma gel miyor baba bir yar dım tşk

facemi hotmail unuttum kajmer343434@hotmai.com

facebook şifremi unuttum msn adresimi de

slm yaaa benım guvenlık sıfrem gelmedı dahadogrusu işlem tamamlanmadan elektrıkler kesıldı ve suan hesabıma gırıs yapamıyorum.tekrar guvenlık sıfresı ıstedım ama telefonuma msj da gelmıo
yardımcı olurmusunz lutfen..

şifreyi unuttum telefon numaram da kayıtlı değildi e mail i de kullnmıyordum başka bir seçenek var mı ?

allah razı olsun yaaa yemınle aglıycaktm...saolun

Bende face sifremi unutan talihsizlerdenim

Lutfen yardim edin bn sifreyi biliyomda tel numariyla 2 ayri hesap acdigim icin her ikisi karisdi feyse girmek istedigimde onumu diyosun bunumu diyosun sinir bozuyo lutfen yardim edin adim zaten yazili

şifremi unuttum ama olmuo yaaaaaa denedim orda yazan her şeyi başka kurtarma yolları yok mu????

ya e posamı unuttum ne yapacağım yardım edin nolur

şifre girin altında zaten yazıyo şifremi unnuttum diye

Ben yeni hesap acmistim arkadasimda ekli deil daha bana bu senmisin dior evet diorum birkasasinin isim soyismini yaz diyor arkadas yokki.. Mail ve aifremi unuttum. Bir yardim help mee!!

arkadaşımın ismini kabul etmiyo ne yapmalıyım

Admin bana yardim et sifremi unuttum ama bulamiyom

Admin bana da yardim et sifremi unuttum msn sifremi de bilmiyorum bulamıyorum nolur cildircam ya

Ben gizli yanitmla birlikte yeni şifre olustryrm fakat telefnma gelen sms tklynca tekrar face baglanip giriş yapinz diyo yeni sfremi grncede facebook n tarayiciyi acmasi gerekiyor diye uyari veriyo napmayalim

ben şifremi unuttum nasıl yapıldığınıda bilmiyorum yardım edermisin :)

ben şifremi unutum yardımcı olursanız menmun olurum serdar çelik

Bende sifremi unuttum ama sifreni nasil yenilemek istersinde hicbir secenek cikmiyor ne olur yardim et bana

ben facemin şifresini unuttum ne yapmalıyım

napim ölüm mi git kendin hatırlamal unutmuş

Arkadaşlar cep telefonundan güvenlik kodu istediğiniz zaman hemen gelmeyebilir biraz sıkıntılı bir durum 1-2 hafta beklemeniz gerekebilir.

ya buton derken** anlamadm ya şifreyi yenile den sonra napcaz

Mene faceboolk lazimdi aca bilersiz

ben facebook şifremi unuttum telefona kod gelmiyo ilkini denedim yine olmadı 2yi denedim yine olmadı ne yapmalıyım lütfen ama lütfen cevapverin yalvarırım

Yorum Gönder

-----------------------------------------------------------------
Not: Google hesabınız mevcut değilse Adı/URL veya Anonim konumunda yorum yapabilirsiniz.