Eyvah! Facebook Şifremi Unuttum Ne Yapmalıyım ?












İnsanlık hali şifrenizi unutabilirsiniz ilk önce sakin olun Buraya Tıklayın facebookta kayıtlı olduğunuz E-posta, telefon veya Facebook kullanıcı adı veya Adın veya bir arkadaşının adı yazınız 


Tıkladıktan sonra Şifreni nasıl yenilemek istersin? diye bir yazı çıkıyor

3 tane nur topu gibi seçenek var direk e-mail hesabımı kullana tıklayın face kayıtlı mail 
adresi açın şifre yenileme e-postası gelir tıklarsanız sorun çözülür  facebook hayatınıza kaldığınız yerden devam edersiniz

131 yorum :

abi facebook şifremi unuttum facedeki hattımıda kaybettim e mailimde ne yapmalıyım lütfen cevap ver

burdaki yazılanları uygulamanı öneririm http://facebookokulu.blogspot.com/2013/08/facebook-kimlik-dogrulama-nasl-yaplr.html

face şifremii unuttum emesenimide bilmiyorum ne yapmalıyım?

Şifrenizi unuttuysanız Konudaki Buraya Tıklayın kısmına tıklayın . Hesabınızın e- maili hatırlamıyorsanız Kullanıcı Adınızı veya adınızı soyadınızı yazınız

Admin yaklasik 10 gun once hesabimin sifresini unuttum hesap telefon numaramin ustune paylastigin bilgileri uyguladim ama sifreni nasil yenilemek istersinle ilgili her hangi bir secenek cikmiyor bana yardimci olurmusun

@Adsız Bu linke tıkla https://www.facebook.com/login/identify?ctx=recover

Mutlaka Bu şeçenekler çıkacaktır ''E-posta, Telefon, Kullanıcı Adı veya Ad ve'' Soyadı

ben de şifremi unuttum mail adresi mi de unuttum tlf yazıyorum ama eski kullanmadığım face hesabım için mesaj geliyo yardımcı olursanız tşkkürler

@Adsız Bu linke gir https://www.facebook.com/login/identify?ctx=recover ADINI YAZ , sonra senden herhangi bir arkadaşın tam adını isticek yaz sonraki adımları yap

Face sifremi degistirdim tekrar actim acilmadi hotmaile msj gelip degistirme yönyemini denedim olmadi.şimdi msn adresimi de acamiyorum.admin ne yapabilirim.çalinmiş olabilir mi.

Olabilir fakat şifrenizi değiştirdikten sonra unutmuş olabilir misiniz ? Caps Lock tuşlarını kontrol ettiniz mi ?

ben şifremi değiştirdim çıkış yapıp tekrar girdiiğimde olmadı . telefon numaramı yazdım eski e-postam için mesaj geldi.kullanıcı adımı yazdım bu seferde benim hesabım gözükmüyor. e_mealiminde 2 sene önce şifresini unnuttum. caps lock tuşalarını da kontrol ettim ama olmuyor lütfen yardım edin ne yapmalıyım

face şifremi değiştirdim snra unuttum.eski şifremi biliom.ne yapmalıyım.lütfen yardım edin

KARDEŞİM ŞİFREYİ DEĞİŞTİRDİ ŞİMDİ UNUTMUŞ SKYP ŞİFREYİDE BİLMİYORUM

Facemi ve hotmailimin şifrelerini unuttum ne yapmalıyı hotmail sfrlamada da gizli yanit vs gozukmuyo yardimci olun help me !!!! Ş

Ya ben guvenlik sorumun cevabini hatirlamiyorum nabayim

Ya ben guvenlik sorumun cevabini hatirlamiyorum nabayim

slm ben facemi hotmail ikisinin şifresini de unuttum aklıma gel miyor baba bir yar dım tşk

facemi hotmail unuttum kajmer343434@hotmai.com

facebook şifremi unuttum msn adresimi de

slm yaaa benım guvenlık sıfrem gelmedı dahadogrusu işlem tamamlanmadan elektrıkler kesıldı ve suan hesabıma gırıs yapamıyorum.tekrar guvenlık sıfresı ıstedım ama telefonuma msj da gelmıo
yardımcı olurmusunz lutfen..

şifreyi unuttum telefon numaram da kayıtlı değildi e mail i de kullnmıyordum başka bir seçenek var mı ?

allah razı olsun yaaa yemınle aglıycaktm...saolun

Bende face sifremi unutan talihsizlerdenim

Lutfen yardim edin bn sifreyi biliyomda tel numariyla 2 ayri hesap acdigim icin her ikisi karisdi feyse girmek istedigimde onumu diyosun bunumu diyosun sinir bozuyo lutfen yardim edin adim zaten yazili

şifremi unuttum ama olmuo yaaaaaa denedim orda yazan her şeyi başka kurtarma yolları yok mu????

ya e posamı unuttum ne yapacağım yardım edin nolur

şifre girin altında zaten yazıyo şifremi unnuttum diye

Ben yeni hesap acmistim arkadasimda ekli deil daha bana bu senmisin dior evet diorum birkasasinin isim soyismini yaz diyor arkadas yokki.. Mail ve aifremi unuttum. Bir yardim help mee!!

arkadaşımın ismini kabul etmiyo ne yapmalıyım

Admin bana yardim et sifremi unuttum ama bulamiyom

Admin bana da yardim et sifremi unuttum msn sifremi de bilmiyorum bulamıyorum nolur cildircam ya

Ben gizli yanitmla birlikte yeni şifre olustryrm fakat telefnma gelen sms tklynca tekrar face baglanip giriş yapinz diyo yeni sfremi grncede facebook n tarayiciyi acmasi gerekiyor diye uyari veriyo napmayalim

ben şifremi unuttum nasıl yapıldığınıda bilmiyorum yardım edermisin :)

ben şifremi unutum yardımcı olursanız menmun olurum serdar çelik

Bende sifremi unuttum ama sifreni nasil yenilemek istersinde hicbir secenek cikmiyor ne olur yardim et bana

ben facemin şifresini unuttum ne yapmalıyım

napim ölüm mi git kendin hatırlamal unutmuş

Arkadaşlar cep telefonundan güvenlik kodu istediğiniz zaman hemen gelmeyebilir biraz sıkıntılı bir durum 1-2 hafta beklemeniz gerekebilir.

ya buton derken** anlamadm ya şifreyi yenile den sonra napcaz

Mene faceboolk lazimdi aca bilersiz

ben facebook şifremi unuttum telefona kod gelmiyo ilkini denedim yine olmadı 2yi denedim yine olmadı ne yapmalıyım lütfen ama lütfen cevapverin yalvarırım

Facebook sifremi unuttum yeniledim ama yine acmiyo cok fazla denedin sonra tekrar dene diye uyari veriyor ne zaman acabilirim? Ne yapmaliyim admin cevap ltf

Link açılmıyor.. face sifremi unuttum yardim eder msnz

Kod numarasi geldi cok fazla denediniz biraz bekle diyor.sinir bozucu be.2gundur ugrasiyorum.

Sifremi değiştirdim facebook un tarayiciyi acmasi gerekiyor diyor.2 gundur acilmiyor.ne yapmaliyim :((

yardim edin sfremi untm iki facmn sfreside ayni ne ypmalym lutfn biri yardm etsn

Şifremi unuttum facebookokuluna tikliyorum seçenekleri yapiyorum ama olmuyor yardımcı olurmusunuz lutfen

yapmanız gereken tek şifrenizi hatırlamak ben hatırladım sonra şifre doğrumu diye baktım şifrem doğruymuş şifremi değiştirdim kolay şifre koymanızı öneririm

aynı şekilde ve yapamıyorum ne yapacağımmm ? :(((

Facebook adresimde kullandığım email adresi ve şifrem degiştirirmis facemi nasıl geri alabiirim lütfen yardımcı olur musunuz

lütfn yardımcı ol bna admin ltfn valla şifrelerimi unutum aldğm haberlerdn sonra ltfn bna yardımcı olun...

İsmim benim hayatımın bu büyük ifadesini paylaşmak istiyorum, Lizzy
her biri. Kocamla James Smith ile evlendi; ben onu çok seviyorum biz
İki çocuk ile 8 yıldır evli edilmiştir. O tatile gitti
O Jenny adında bir bayanla tanıştım İngiltere, o artık olduğunu söyledi
Artık bizim evlilik ilgi. i çok karışık oldu ve başladı
i eski bir araya geldi kadar yardım arayan, onu getirmek için tüm çaba başarısız bel
arkadaşı Clara denir ve ben o beni tanıtmak benim sorun hakkında söyledim
onun eski getirdi onun için bir büyü Dr OGAGU adında bir adam
Ona geri 3gün içinde. Beni geri getirmek için Dr OGAGU temasa benim
kocası ve o endişe etmeyin bana soruyor, onun ön-babaların tanrılar olacak ki
Benim için kavga. O beni ve kocamı yeniden birleştirecek üç gün söyledi
birlikte. Üç gün sonra kocam aradı ve o geri geliyor bana
Onu gördüm ve o başladı benimle aranan şeyler, ben sürpriz oldu
af için yalvarıyor. Şu anda yeryüzünde mutlu kadınım
Bu büyük bir büyü tekeri benim ve eşim için ne yaptığını, Dr irtibata geçebilirsiniz
OGAGU herhangi bir ruhsal soruna kadar bugüne kadar, kendi yetkileri dışında ne vardır
drogagusolutioncenter@gmail.com AŞAĞIDA BELİRTİLEN SORUNLARA ÇÖZÜM İÇİN ŞİMDİ ONU İLETİŞİM: insan anlama, onun yardıma ihtiyacınız varsa aracılığıyla kendisine ulaşabilirsiniz.
(1) sizin eski geri istiyorum.
(2) her zaman kötü rüyalar varsa.
(3) Kendi ofisinde terfi etmek istiyorum.
(4) Eğer bir çocuk istiyorsanız.
(5) aile sorunları için.

Bende 2 tane seçenek çıkıyor hotmailimin şifresini ded biliorum ama açılmıo sayfa kilitli ssanırım yardım edin ya

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Abi dedigin yere kadar geldim fakat 3 secenek cikmiyo hic secenek cikmiyo yardim et lutfen :((

ben şifremi değiştirdim ama unuttum bilgisayarda kayıtlı facebookum ama lütfen yardım edin yeni şifre yapamıyorum

yardım isteyen arkadaşlar 507 410 98 38 arayın yardımcı olayım

Unutmadim sifremi facebookta ama giriyorum yanlis diyor ne yapmaliyim yardim lutfen?

merhaba ben face sıfremı unuttum nasıl yardımcı olabılırsınız

malesef bende o nur topu gibi olan 3seçenek çıkmadı onu ne yapacağız

şifrem aklımda ama kabul etmiyo ne yapacağım lütfen allah rızası için 3senelik facebook uma giremiyorum lütfen yardım

Ya ben faceye giremiyorum Şifremi ve e postamı yazıyorum ana e postamı tel numaram başka e posta adresine giriyorum ne yapmalıyım kendi adresime giremiyorum

Face sifremi unuttum.telfn numarama kod gnderecek ama bn hattimi. Kaybettim sizce facemi nasil alabilirim rica etsem yardm edermisiniz?

sifremi unuttum ve onay kodu gelmiyor

Facebook şifremi unuttum outlook hesabına yeni şifre gelmiyo şifremi nasıl bulabilirim ? ://

Yarrağınn kalkmıs ondan oyle dıyorsun bebeğım

Kodmatik sifresi iptal ettigim numarama gidiyor hesabima giriş yapamiyorum kod istiyor yardimci olurmusunuz

Merhabalar facebook şifremi unuttum ve msn şifremide unuttum ve msnmi açarken verdigim diger msn şifreyide unuttuk ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun

bn her gün bu dediğinizi deniyorum ama olmuyo her seferinde bağlantınızda sorun var tekrar deneyin diyo olmuyo başka bi çözüm yolu varsa LÜTFEN SÖYLEYİN

ya of sey ya yardımcı olun lütfeeen kod istiyor telefonum elimde yok o yüzden olmuyo hesapımda telefonda bu yüzden giriş yapamıyorum yardımcı olun :) :(

iyide o seçenekler çıkmıyor ve ayı herif nasıl kırmışsa numarayla almıştım faceyi kendi nosunu yazmış benim msnim yok

Sifremi ve e postamı unuttum admin napabilirm yardım lütfen

Şifremi unuttum ama burdaki bilgiler hiç bir işe yaramadı

şifremi unuttum hotmailimide yardım edin.

Bn sifremi unuttumm senin yonteminde olmuyor cunku bn cep telefonumla kayitliydim sonra o numarami kapatmak zorunnda kaldim simdi napabilirim

şifremi unuttum e postanıza gonderılcek dıyo ama ben zaten faceme gıremıyorum nası alcam kodu yardımcı olun.

ben fcmi dondurtmustum ve smdi acilmiyo sfre. unutum gmail de deistirdim o yuzden nas acmam lazim lutfen

Nolur yardim edin doldurduğum facenin şifresini unutum nasıl geri açabilirim..

Nolur yardim edin doldurduğum facenin şifresini unutum nasıl geri açabilirim..

şifren bu olsun 17679











lk önce kulanıcı adı yaz sonra şifre okadar 17679 ve sonra şifre 17679

Merhaba Facebook sifremi unutdum. Emell sifremide unutdum yardim edermisiniz

Abi facemi dayım açtı e posta ma giremiyorum

ya ben face mi? sifresini unutum ne yapmalıyım

ya ben face mi? sifresini unutum ne yapmalıyım

Facebook sifremi unuttm yenile diyorum kendimi buluyrm ama yenileme secenegi olarak bi e.mail cikiyor ve bende emalimi bilmiyrm telefona kod gonder diye bisey çıkmıyor ne yapmaliyim

Yardm edermsnz lütfen facemi çalp dondurmslar eski numaram facebook da oldğu içiin kurtarmyrm facemi ne olur yardmmm

Facemi dondurdum. Sonra şifresini unuttum. Msn ve telefonda bağlantı kuramiyorum ne yapmam gerekiyor aceye girmem gerek.

Facemi dondurdum. Sonra şifresini unuttum. Msn ve telefonda bağlantı kuramiyorum ne yapmam gerekiyor aceye girmem gerek.

çok teşekkür ederim yazı için ayrıca sitemi ziyaret etmeyi unutmayın http://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

Benim adım Hernandez Wanda ve hayatımı gerçekten eğlenceli yapan Doktor'a teşekkür etmek istiyorum. Bu harika adam Dr. Ojo Akhilolo, güzel kocamı bana geri getirdi. Yaklaşık dört yıl önce kocam ve ben, kocam nihayet başka bir kadın için ayrılıncaya kadar savaştı. Hayatımın bittiğini ve çocuklarımın babalarını bir daha asla göremeyeceklerini hissettim. Çocuklar için güçlü olmaya çalıştım, ama acıyı kontrol edemedim. Çünkü kocama gerçekten âşıktım. Benzer sorunları olan iyi bir arkadaşımla tanışana kadar her gün düşündüm. Benimkinin küçük bir vaka olduğunu ve hiç endişelenmemesi gerektiğini söyledi. Akhilolo, büyük Konjörördür. . İlk önce, Dr. Akhilolo'nun onunla temasa girene kadar sorunun çözümü olup olmadığından şüphelendim. Bu Doktor bana ne yapacağımı söyledi ve 48 saat sonra kocam bana geri döndü.
AŞAĞIDAKİ SORUNLARIN ÇÖZÜMÜNÜZ GEREKTİĞİNİZ,
1. Tekrar Ex'e ihtiyacınız var.
2. Gece kötü rüyalar gör.
3. Sınavlarınızda iyi not almalısınız.
4. Göbek ve omuz problemi.
5. Kadınların / erkeklerin sizin için koşmalarını ister misiniz?
6. Ofisinize bir giriş yapmanız gerekir ve zengin olmak istersiniz.
7. Belsoğukluğu, HIV / AIDS ve diğer hayatı tehdit eden hastalıklar için tedaviye ihtiyacınız var mı?

DR. İletişim bilgileri ile Akhilolo
Whatsapp: +2349051682332
E-posta: Drakhilolospell@outlook.com

ben facebook şifremi unuttum internetten birçok adım denedim çözüm bulamadım. en son 11820 yi gördüm aradım hesabımı kurtardılar.

DR'Yİ BÜYÜK BURADAN TEŞEKKÜR EDERİM SORUNLARIMIZI ÇÖZEREK İÇİN BİZE EMAIL ÖĞRENİYOR (drsunnydsolution1@gmail.com
benim adım Bayan Fatima, 5 yıl boyunca kocamla evlendim, bu yıl bir araya geldiğinde mutlu birlikte yaşıyordum ve o kızla tanıştığı bir iş gezisi için Avustralya'ya gelene kadar o zaman benden ve çocuklardan nefret ediyorduk ve seviyorum sadece onun. Bu yüzden kocam geziden döndüğünde beni ve çocuklarımızı tekrar görmek istemediğini söyledi, bu yüzden bizi evden çıkardı ve şimdi o diğer kadını görmek için Avustralya'ya gidiyordu. bu yüzden ben ve çocuklarım şimdi çok sinirli ve ben sadece annemle kalıyorum ve iyi tedavi edildi değildi çünkü annem babamın ölümünden sonra başka bir erkeğe evlendi, bu yüzden evlendiği adam onu ​​iyi tedavi etmedi. ve çocuklarım çok şaşırmıştı ve ben seviyorum ve çok seviyorum çünkü kocam eve geri almak için bir yol arıyordum, bu yüzden bir gün benim bilgisayarda geziniyorken bu büyü ile ilgili bir tanık gördüm DR Sunny, ifadeler internette bir hanımefendi tarafından paylaşılıyor ve beni çok etkilediğini düşünüyorum da deneyin. İlk başta korktum ama ne yaptığımı düşündüğümde ve çocuklarımın arasından geçtiysem, onunla temasa geçtim ve 24 saat sakinleşmemi söyledi, kocam bana geri gelecek ve en iyi sürprizim için bir çağrı aldım kocamdan sonra ikinci gününde soran çocuklardan ve ben DR Sunny'i aradım ve sorunların çocuğumun çözüldüğünü söyledi. Bu yüzden kötü bir hanımefendinin bu kadar uzun bir frenleme stresinden sonra ailemi geri almasını sağladım, böylece DR Sunny'den gelen bu yardımla hepiniz bu forumda DR Sunny'e büyük bir teşekkür borçlanmasını isterim ve ben benzer ya da benzer sorunlar ya da her türlü sorun için herhangi biri için de tavsiye ona onunla irtibata geçmelidir e-posta) (drsunnydsolution1@gmail.com) o hayatındaki tüm sorunlarınız ve önseçilerin çözümdür. bir kez daha e-posta adresini (drsunnydsolution1@gmail.com)

AŞAĞIDAKİ HEYKELDE UZMANLAŞTIRILMIŞTIR.

(1) Eski gününüzü isterseniz.

(2) Her zaman kötü rüyalar görürseniz.

(3) Eğer ofisinde terfi görmek istersen.

(4) Kadınların / erkeklerin peşinizi koşmasını isterseniz.

(5) Bir çocuğu isterseniz.

(6) Zengin olmak istiyorsanız.

(7) Eşinizi kocanızla sonsuza dek bağlamak istiyorsanız.

(8) Mali desteğe ihtiyacınız varsa.

(9) Nasıl kandırılmışsınız ve sizi kurtarmak için para kaybedersiniz.

(10) boşanmayı bırakmak istersen.

(11) kocanı boşamak istiyorsan.

(12) İsteğinizin verilmesini istiyorsanız.

(13) Gebe kalma büyüsü bebeği tasavvur etme

(14) Ne kadar çok aşamada olursanız olun, rahatsız edici mahkeme davalarını ve boşanmayı kazanmanızı garanti etmek

(15) Evliliğinizi veya ilişkinizi koparmaktan vazgeçin.

(16) (HI V), (KANSER) gibi bir rahatsızlığınız varsa veya herhangi bir hastalık varsa.

(17) Çocuğunuza veya kendinize kurban gitmeniz için dualara ihtiyacınız varsa.

Size yardımcı olacak herhangi bir sorunuz varsa onunla tekrar temas kurduğunuzdan emin olun. e-posta adresi (drsunnydsolution1@gmail.com) hemen onunla iletişime geçin ... veya +2348077620669 numaralı telefonu arayın veya whatsapp yapın

Banada yardım edin lütfen, bende şifremi unuttum fareye giremiyorum

Ben 2 gündür facebook giremiyorum ne olduysa aa artk birimi caldi lütfn geri almak istiyorum yardımcı olurmusunuz

Yorum Gönder

KÜFÜR KESİNLİKLE YASAKTIR
-----------------------------------------------------------------
Not: Google hesabınız mevcut değilse Adı/URL veya Anonim konumunda yorum yapabilirsiniz.